Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Lisa Tupang - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Lisa Tupang - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Blijf op de hoogte en volg Lisa

25 Oktober 2013 | Nederland, Huizen

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten vlieg ik volgende week rond deze tijd naar Kenia voor een onderzoek voor mijn studie. Ik zal hier 3 maanden verblijven en mijn onderzoek uitvoeren in een kindertehuis.

Vele vroegen mij of ik mijn weblog weer bij ga houden. Bij deze: Ja dat ga ik! Ik weet nog niet precies hoe het daar zit met internet e.d. maar af en toe een blogje schrijven moet wel lukken.

Ook werd mij al naar m'n adres gevraagd, dus hierbij ook vast de postbus van daar:

Watoto Wenye Nguvu
Magogoni, Thika
Postbox 3368-
01002Thika
Kenia

Voor de mensen die nog in de mailinglijst staan van mijn vorige reis en hier uit willen, laat het mij even weten dan krijg je geen berichtjes meer. En mensen die er niet in staan en het leuk vinden om mee te lezen kunnen zich aanmelden :).

Nu weer verder met de laatste dingetjes regelen en proberen mijn zenuwen onder controle te houden!

Tot de volgende blogpost, vanuit Kenia ;)!

  • 25 Oktober 2013 - 17:21

    Will:

    Hoi Lisa,ik had al gehoord van je reis en vind het geweldig dat je dit doet!!
    Ik had oma al een doosje pennen gegeven,die heeft ze wel gegeven neem ik aan.
    Dat je daar maar een mooie leerzame tijd hebt is mijn wens voor jou.
    Het reizen zit wel in je bloed hè? Wie weet wat we in de toekomst nog van je gaan horen. Ik ga je in ieder geval volgen.
    Goeie reis en een mooie tijd,
    Liefs en groetjes van Tante Will

  • 27 Oktober 2013 - 18:42

    Marianne Den Besten:

    Ha Lisa,
    Ik wens je veel succes in Kenia. Ik wil graag weten hoe het je daar vergaat. Wil je me toevoegen? Marianne

  • 28 Oktober 2013 - 20:10

    Jan En Edith Duim:

    Dag Lisa,
    We willen je een hele goede reis wensen. Succes met de laatste voorbereidingen.
    We gaan je zeker volgen-tot gauw vanuit Kenia. Weer een geweldig avontuur! groetjes, Jan en Edith

  • 01 November 2013 - 22:05

    Janneke:

    Hoi Lisa wat gaaf naar Kenia. Graag wil ik op de hoogte blijven van jouw wel en wee dat. Wil je mij in je adressenlijst opnemen. Thanks en veel plezier. Janneke van Slooten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 10 Juni 2009
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 26100

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 27 Januari 2014

Onderzoek Kenia

26 Juli 2009 - 17 Juni 2010

High School Year

Landen bezocht: