Home sweet home - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Lisa Tupang - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Lisa Tupang - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

19 Juni 2010 | Nederland, Huizen

Hallo allemaal!

Nou, daar ben ik dan weer. Terug op Nederlandse bodem.
Ik vind het echt heerlijk om weer thuis te zijn, lekker met m'n paps mams en zus.
Ik heb het heel druk en ben gelijk alweer met van alles bezig. Ik ben alweer naar orkest geweest, ben aangenomen voor twee baantjes en ben weer volop met iedereen aan het afspreken.
Ik mis Zuid Afrika natuurlijk wel en vind het ook helemaaaaaal niets om vanaf de bank Zuid Afrika op tv te zien door het voetbal. Maar ik heb echt het jaar van m'n leven gehad, heel veel geleerd en uiteindelijk een ervaring die ik nooit meer vergeet en met een mooi gevoel op terug kan kijken.

Dank jullie wel allemaal voor het lezen van blogs en de reacties die jullie achter hebben gelaten. Alle brieven en kaartje die ik heb gekregen (mijn schoenendoos kan niet meer dicht)! En alle steun die ik hard nodig had aan het begin.
Nu maar eerst studeren, maar daarna begin ik vast wel weer aan een nieuw avontuur ;)!

Liefs uit het kikkerlandje!

  • 19 Juni 2010 - 20:55

    Kyra:

    i see you on our toumpouchen date!
    xxxxxx

  • 19 Juni 2010 - 21:29

    Marjolein:

    Welkom, al heb ik, mede door het voetbal, begrepen dat het in Afrika ook behoorlijk koud kan zijn, het was hier wel meteen regen en 14 graden voor jou. Ontzettend leuk om je alweer bij het orkest te zien.
    groetjes Marjolein

  • 20 Juni 2010 - 11:56

    Wendy:

    Welkom terug Lisa!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Huizen

High School Year

11 maanden High School in Kaapstad!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2010

Home sweet home

04 Juni 2010

Trip in Capetown

19 April 2010

De tijd vliegt

01 April 2010

Update voor de Paasvakantie

15 Februari 2010

Back to school
Lisa

Actief sinds 10 Juni 2009
Verslag gelezen: 554
Totaal aantal bezoekers 26050

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 27 Januari 2014

Onderzoek Kenia

26 Juli 2009 - 17 Juni 2010

High School Year

Landen bezocht: