Dan toch definitief.. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lisa Tupang - WaarBenJij.nu Dan toch definitief.. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lisa Tupang - WaarBenJij.nu

Dan toch definitief..

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

15 December 2009 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag ga ik dan eindelijk toch verhuizen. Met mijn verhuizing ga ik ook naar een nieuwe school.

Fairmont High School, www.fairmont.co.za voor degene die het leuk vinden om te zien waar ik terecht kom.

Ik kom te wonen bij vrienden van mij. Het gezin bestaat uit een vogel, kat (ja chantal), zus Claire (16), broer Rian (22) en Mom Ingrid.

Mijn adres is vanaf nu dus
6 Boland Way
Vierlanden
Durbanville, 7550
Cape Town
South Africa

Een deze dagen zal ik ook mijn verslag van het kamp in Durban plaatsen.

Liefs uit het warme Afrika

  • 15 December 2009 - 12:49

    Moederliefde:

    Hé Lisa,
    Veel sterkte met afscheid nemen en veel plezier bij je nieuwe gezin.
    Kus, mamma

  • 15 December 2009 - 18:21

    Chantal:

    :O:O jeeeeh een kat!! love it klinkt nu al super leuk! mis je(K)

  • 15 December 2009 - 22:01

    Malou:

    Och lieverd, wat fijn dat je dan toch kunt verhuizen! Heb je nog wel mijn brief gekregen? Ik hoop het! Veel succes met afscheid nemen en wennen aan de nieuwe school en familie. Dikke kus!

  • 17 December 2009 - 15:15

    Liset:

    Het wordt tijd voor een kaartje :)!
    Ik hoop dat je daar ook een fijne tijd gaat hebben en een mooie tijd tegemoet gaat!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

High School Year

11 maanden High School in Kaapstad!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2010

Home sweet home

04 Juni 2010

Trip in Capetown

19 April 2010

De tijd vliegt

01 April 2010

Update voor de Paasvakantie

15 Februari 2010

Back to school
Lisa

Actief sinds 10 Juni 2009
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 26053

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 27 Januari 2014

Onderzoek Kenia

26 Juli 2009 - 17 Juni 2010

High School Year

Landen bezocht: